середа, 13 квітня 2016 р.

Нісарґадатта Махарадж, Я є Те [51]

[про медитацію]
М: Спостерігайте свої думки, як ви спостерігаєте рух на вулиці. Люди приходять і йдуть, ви відзначаєте все не реагуючи. Спочатку це може бути нелегко, але з деякою практикою ви виявите, що ваш розум може функціонувати на багатьох рівнях одночасно, і ви можете усвідомлювати їх всі. Тільки коли ви відчуваєте обгрунтований інтерес до якогось окремого рівня, ваша увага ловиться ним, і ви втрачаєте інші рівні. Але навіть тоді робота на цих рівнях триває поза полем свідомості.
 Не боріться зі своєю пам'яттю і думками, просто намагайтеся включити в своє поле уваги інші, більш важливі питання, наприклад: «Хто я?», «Як вийшло, що я народився?», «Звідки цей всесвіт навколо мене?», «Що реально, а що минуще?». Ніякі спогади не будуть вам докучати, якщо ви втратите до них інтерес, саме емоційні зв'язки увіковічнюють залежність.
Ви завжди шукаєте задоволень і уникаєте болю, завжди женетеся за щастям і спокоєм. Невже ви не бачите, що ваш пошук щастя робить вас нещасним? Спробуйте інший шлях: байдужий до болю і задоволень, нічого не просячи і ні від чого не відмовляючись, віддавайте всю увагу тому рівню, на якому завжди присутнє «я є». Незабаром ви зрозумієте, що спокій і щастя притаманні самій вашій природі, і тільки їх пошук по особливих каналах відволікає вас. Уникайте відволікання, ось і все. Немає потреби шукати, ви ж не станете шукати те, що у вас вже є.


Нісарґадатта Махарадж «Я є Те» [51]

Немає коментарів:

Дописати коментар