четвер, 17 липня 2014 р.

Ramana Maharshi "Who am I?" / Рамана Махарші "Хто я?"


The seer and the object seen are like the rope and the snake. Just as the knowledge of the rope which is the substratum will not arise unless the false knowledge of the illusory serpent goes, so the realization of the Self which is the substratum will not be gained unless the belief that the world is real is r emoved.
When the mind, which is the cause of all cognition and of all actions, becomes quiescent, the world will disappear.

[Переклад 1] Той хто бачить й об'єкт, що бачиться подібні до мотузки й змії. Поки ілюзорне сприйняття змії в мотузці не зникне, мотузка, на якій ілюзія сформувалася, не сприймається як така.  Подібним чином, поки ілюзорна природа сприйняття світу як об'єктивної реальності не зникне, бачення своєї істинної природи, "Я є", на якій ілюзія утворилася, не буде досягнуто.
Якщо розум, який суть інструмент пізнання і основа всієї активності, заспокоюється, то сприйняття світу як об'єктивної реальності припиняється.

 [Переклад 2] Той хто бачить й об'єкт, що бачиться подібні до мотузки й змії. Так само, як знання мотузки, що є основою,  не піднімається, поки помилкове знання ілюзорної змії не зникне, так само реалізація Себе, що є основою, не буде досягнута, поки віра в світ як реальний не буде усунута. 
Коли розум, котрий є причиною всього пізнання і всієї діяльності стане спокійним, тоді світ зникне. 











Немає коментарів:

Дописати коментар